Üdvözöljük, lépjen be fiókjába vagy regisztráljon.
Kategóriák

Kérem, hívjanak vissza

Írja le néhány szóban, milyen témában kér visszahívást!

Csak számokat adjon meg! (Pl.: 0612856608)
ettől eddig
captcha
Bezárás

Magyar nyelvű albumok

Keresés pontosítása

Megjelenítés:
Lista
Táblázat
Listázás:
Rendezés:




A legkisebb magyar kétkerekűek születése és rövidre szabott életútja, e kis járművek népszerűségének köszönhetően ma is ott él a motorosok emlékezetében és eredeti formájukban újjáéledve egyre több gyűjtő féltve őrzött kincsei közé tartoznak. Átlagos életkoruk ma már jó ötven esztendő, de felújíto...
4,900 Ft
Nettó ár: 4,667 Ft




A Danuvia márkanév hallatán a motoros körökben mindenki egyre gondol. Ebben a híres gyártmányban is, mint az összes más magyar motorkerékpár esetében, sok módosítás történt, illetve gyakori az átfedés a fejlesztések között. Vannak akik alacsony vagy magas nyerges változatokról beszélnek, míg mások a...
4,200 Ft
Nettó ár: 4,000 Ft




Nemzeti karakter az autóformákban a Rolls-Royce példáján. A királyi elegancia nem harsány, nincs szüksége túlzott feltűnésre - itt is igazolódni látszik a "the art of understatement", azaz a "kevesebbet mondás művészete". Ennek látszólag ellentmond az a tény, hogy az autó abszolút feltűnő... A nemze...
1,990 Ft
Nettó ár: 1,895 Ft




„Aki veszi a fáradtságot, hogy ezt a visszaemlékezést elolvassa, nos az egy olyan ezred életébe nyer bepillantást, melyet azért hoztak létre, hogy háború esetén segítse az utánpótlást a hátország és a frontvonal között. Nem kisebb feladatra született tehát, mint arra, hogy a fronton, a lövészárokban...
2,500 Ft
Nettó ár: 2,381 Ft




Legát Tibor és Dr. Zsigmond Gábor A villamos aranykora - Szöveggyűjtemény 1887-1923 című kötetében korabeli dokumentumok és fotók felhasználásával emlékeznek a pesti villamos elindításának 125. évfordulójára (2012). Az idézetek igyekeznek a budapesti tömegközlekedésének első időszakáról te...
3,490 Ft
Nettó ár: 3,324 Ft




Cárok és diktátorok határozták meg a birodalmak sorsát és közlekedését: II. Miklós uralkodása idején Oroszországban mostohagyerek volt az automobil, melynek tömeges elterjedésre évtizedeket kellett várni, de később sem ment könnyen. A keménykezű irányításnak nemcsak a tömeggyártás, de sok műszaki ér...
9,700 Ft
Nettó ár: 9,238 Ft




Hiánypótló céllal született meg az Ikarus történetét feldolgozó könyv. Az Ikarus és elődvállalatainak sorsa szorosan összeforrt a XX. századi magyar történelemmel, világháborúkat és gazdasági válságokat vészelt át, többször is újrakezdve a gyártást. Az üzem jelentős szerepet játszott a II. világhábo...
9,700 Ft
Nettó ár: 9,238 Ft




A Magyar Néphadsereg mintegy 8500 darab, különböző felépítményű és rendeltetésű, Csepel D-344, D-346 típusú tehergépkocsit állított hadrendbe. A D-344, D-346 típusok voltak a legnagyobb darabszámban rendszeresített Csepel gyártmányok. Sorozatgyártásuk 1962 és 1975 között történt. A D-344 műszaki ...
3,950 Ft
Nettó ár: 3,762 Ft




1945 előtt Magyarországon csak kissorozatú tehergépkocsi-gyártás folyt. A háború utáni gazdasági fellendülés és a fennálló körülmények szükségessé tették a hazai nagyüzemi teherautó-gyártás mielőbbi megindítását. A kezdeti célkitűzés a polgári és honvédelmi feladatokat ellátó, lehetőleg egységes gép...
4,100 Ft
Nettó ár: 3,905 Ft




Húsz éve fejeződött be Magyarországon az állami kézben összpontosuló „autókereskedelem”. Ekkor váltotta fel a MERKUR telepeket az európai mintákat követő márkakereskedői hálózat. A GÉMOSZ elnöksége úgy gondolta, meg kell örökíteni ennek a húsz évnek a történetét. Történelemkönyvet tart a kezében az ...
4,990 Ft
Nettó ár: 4,752 Ft




Takács János könyve a Győri Automobil és Motor Club 1929-1939 közötti történetét dolgozza fel. A 120 oldalas mű részletesen elmeséli az egylet megalakulásának hátterét, évről évre számba veszi a klubbal kapcsolatos eseményeket. Külön fejezet taglalja a klubvezetők és a klubbal kapcsolatos jeles szem...
3,935 Ft
Nettó ár: 3,748 Ft




A nyolcvanas évekre a világ legnagyobb autóbuszgyárává fejlődött Ikarus fejlődés és fejlesztés történet nem ismerhető meg a jogelődök történetének ismerete nélkül, mert nem lett volna az Ikarus, ha Uhri Imre kovácsmester 1895-ben nem létesít Budapesten kovácsműhelyt, amely a húszas évek végén már Ma...
5,000 Ft
Nettó ár: 4,762 Ft




Finta László, az IKARUS 303-as, 550-es és a darabszámait, piaci elterjedését és variációinak számát tekintve megdönthetetlen Guiness rekordokat felállító Ikarus 200-as autóbuszcsalád egyik vezető tervezője folytatva az IKARUS Story sorozatát, a Nemzeti Kulturális Alap támogatásával megjelentette az ...
5,000 Ft
Nettó ár: 4,762 Ft




Finta László, az IKARUS 303-as, 550-es és a darabszámait, piaci elterjedését és variációinak számát tekintve megdönthetetlen Guiness rekordokat felállító Ikarus 200-as autóbuszcsalád egyik vezető tervezője folytatva az IKARUS Story sorozatát, a Nemzeti Kulturális Alap támogatásával megjelentette az ...
5,000 Ft
Nettó ár: 4,762 Ft




„Az Ikarus Story gyűjtőcímet először nem a 2007-ben megjelentetett, az Ikarus jogelődjének számító Uhri Imre féle kocsigyár történetét A KAROSSZÉRIAGYÁROS címmel feldolgozó kötetnél használtam sorozatcímként. Először a mellékelt képen látható Ikarus Story 3,5 főcímű gyártmányismertetőnél használtam,...
5,000 Ft
Nettó ár: 4,762 Ft